SKODA FABIA 1.4 hatchback 50 KW, rok produkcji 2000, przebieg 190650 km, instalacja LPG BRC SQ 24 (koszt instalacji 2,5 tys. zł, założona przy przebiegu 144000 km w grudniu 2015 roku, butla ważna do 2025 roku).
Naprawy wykonywane na bieżąco, przegląd ważny do września 2019 roku, OC sierpień 2019 roku. Silnik nie bierze oleju. Auto było eksploatowane normalnie, w celach prywatnych. Stosowany olej Valvoline 10W40 MaxLife.
WYPOSAŻENIE: założone nowe pokrowce na fotele, el. szyby przód, airbag x 2, komputer pokładowy, opony letnie FULDA (założone w 2016 r., przejechane trzy sezony, w b. dobrym stanie), radio CD, blokada skrzyni biegów Bear Lock.
W ostatnim czasie (kwiecień 2019 roku) w aucie przeprowadzono regenerację głowicy, wymieniono uszczelki (uszczelka pod głowicą itd.), termostat, filtry, olej, płyn chłodniczy, świece, sprężyny gazowe bagażnika, regulację inst. LPG. W trakcie posiadania przeze mnie pojazdu zrobione było całe zawieszenie tylne tj. amortyzatory, mocowania, piasty z łożyskami, sprężyny, w przednim zawieszeniu wymienione wahacze, drążki, końcówki drążków, łączniki stabilizatorów. Wymieniany był korektor siły hamowania, linki hamulcowe, akumulator wymieniony rok temu na Bosch S4. Wymieniany był łańcuch rozrządu z kołami zębatymi, pompa wody. Poprzednia właścicielka tuż przed sprzedażą auta przy 130 tys. km przebiegu wymieniła komplet sprzęgła. Posiadam faktury, rachunki, książki serwisowe, spis wszystkich napraw jakie przeprowadziłem w aucie. CENA 4000 zł (do negocjacji).
P.S. Dla zainteresowanych dorzucę komplet nowych opon zimowych Nokian WR D3 (C, C, 69dB) kupionych koniec listopada 2018, bez najmniejszych śladów zużycia, zakupione w promocji za 700 zł na oponeo.pl (mam fakturę), sprzedam je za 500 zł (cena do lekkiej negocjacji), były raz założone i przejechałem na nich tylko parę tys. kilometrów w okresie grudzień 2018 - marzec 2019 (zmiana na letnie). Na tych oponach auto jeździ jak przyklejone do jezdni.
Autko sprzedaję z uwagi na zakupienie większego auta i brak ekonomicznego uzasadnienia posiadania dwóch samochodów.
Autko dzięki instalacji LPG bardzo oszczędne, obecny koszt przejechania 350 km przy zwykłej jeździe to 70-80 zł. Auto bez zbędnej elektroniki, większość napraw da się wykonać samemu w garażu bez konieczności używania komputera. Mam pełną wiedzę na temat stanu auta, mogę wprost powiedzieć co będzie wymagało naprawy w niedalekiej przyszłości, nie jest to zakup kota w worku, autko jest z polskiego salonu, przebieg jest pewny, nie ma ukrytych wad, przed sprzedażą specjalnie przygotowałem auto i wykonałem najgorszą naprawę - wymiana uszczelki pod głowicą, regeneracja głowicy, zaworów itd. Gdyby nie potrzeba zakupu większego auta dalej bym jeździł tym, nigdy nie zawiodło, nie stanęło w trakcie trasy, zawsze dowiozło do domu.